Hej på er!

Oj känns som det var 100 år sen jag skrev i bloggen, men det var ju typ bara en vecka sen =P
haha, varje fall.
Jag har varit i stan och jobbat en hel del, i lördags så festa jag med L&L haha hade så kul, och så skönt
att bara vara vi 3, var länge sen det bara var vi som festa, men det är då vi släpper loss som bäst också haha!
Och igår söndag var jag på utbildning i Parken Zoo inför den kommande säsongen.
Och ja jag ska jobba där lite grann i sommar med, det blir min 5e sommar där nu och 3dje som attraktionsförare, men ska självklart jobba på Skogaholms också, det är prio nr 1 absolut men de dagar jag är ledig därifrån ska jag hoppa in på Parken =) hoppas cashen bara flödar in haha!

Efter Parken gick jag hem och sov i typ 1 timme sen var det dags för att gå och jobba på Skoga som sagt och jobbade fram tills 04 nu på morgonen!
Jag säger som mamma, "det är tur att jag är ung och har ork till allt" haha självklart är det så.
inte ska man slöa allt för mycket =P
Nu ska jag fixa nått och äta för jag har varken ätit frukost eller mat idag!

lägger upp lite bilder på oss sen i lördags sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0