I'm back

haha oj det var länge sen jag skrev i bloggen nu, men jag har ju som sagt ingen dator hemma i stan
så jag passar på att skriva när jag är hemma på landet!

H
ade en jättekul helg med tjejerna.
I fredags så åkte vi hem till Lina på landet, vi satte upp ett tält på baksidan av deras trädgård.
Sen på kvällen tittade vi på skäckisar haha, askul eller vi kolla egentligen bara på 1 utan filmerna de andra la vi ner efter typ 30 minuter för de var så jävla dåliga, liksom sämsta skådisar och dåligt gjorda så vo tog våra filtar och gick ut i tältet!
Hahaha i början låg vi och kved och höll på att dö av skräck, låg ju och skrämde upp oss för minsta lilla och vi hörde fotstef överallt haha!
L&L somna före mej som vanligt så jag låg där och lyssna på fåglarna tills jag somna!
Vakna sen kl 7 på morgonen av att jag höll på att kvävas, var verkligen asvarmt inne i tältet!
Men lyckades somna om till 9-tiden då de andra två morgonpigga brudarna vaknade!

 Vi gick upp, åt frukost på altanen och sen åkte bikinisarna på och vi lekta lite kurragömma i trädgården haha, lite kull, och så dansade vi till Gyllene Tider!
Sen satte vi oss vid garagedörren där det var stekhett och solade, jätteskönt var det!
När klockan slagt 13 så gick vi ner till vattnet och la oss på en båtbrygga och solade, så himla skönt var det och alla båtar som åkte fram och tillbaka och hejade och vinkade och det var så skön stämning verkligen!
Och haha tillslut så kände vi att vi var väldigt badsugna, och vi gick mot stegen och det tog oss ett bra tag innan vi kom ner, men sen stog vi alla tre på en och samma lilla pyttestege och på 3 så sköt vi ifrån och ner i vattnet, haha 14 grader var dte tydligen men YES vi har tagit oss årets första dopp i T-hälla ån haha Nice shit alltså!

På kvällen åkte vi in till stan igen, åkte hem till respektiva lägenheter och gjorde i ordning oss, sen gick vi ner på stan och åt på Ming Palace och sen tog vi en öl på Perrongen och satt och tittade på folk som gick omkring vid Nybrogatan, så himla mysigt var det, kändes verkligen som sommar!

Igår var jag på min kusins konfirmation i ForsKyrka, väldigt fint men en låååååång gudtjänst var det!
Åkte sen hem till hans pappa med alla släkter hit och dit och åt mat!
inatt jobbade jag, vilket var rätt trevligt faktiskt, mitt ögongodis jobbade ju så jag hade trevligt ;)

Hmm ja det var min helg det, så trevligt så!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0