Kul helg verkligen... not

Jaha nu är alla och har roligt utom jag, ja för jag ligger hemma och är sjuk, tycker inte om att missa saker alls!
Hoppas det blir en kul helg nästa helg istället =)
Fast iof; egentligen skulle jag inte ha kunnat göra nått idag varje fall, skulle ju ha jobbat natt så massa pengar missar jag också!

Dricker massa vätska hela tiden för att halsen ska bli bra, den gör fruktansvärt ont just nu, kan inte svälja utan att typ tokkoncentrera mej och utan att få tårar i ögonen!
Jaja nu ska jag sluta gnälla..


Tror mamma kommer hem snart, hon har varit i Stockholm och umgåtts med sina systrar!
Nu ska jag fixa lite mer thé och
sen ska jag titta på Så Ska Det Låta!
ha det så bra nu då
=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0