@ Linas place!

Är hos Lina nu som sagt, vi har varit på stan.
Först åt vi på Smedjan och satt och snacka lite skit, sen gick vi runt på stan lite.
Köpte lite nytt smink och nagellacksborttagning på HM, 2 nya nagellack ett gult och ett lila + schampo på Kicks, och så köpte jag en söt fotlänk på Glitter också.

SEn gick vi hem hit till Lina, fixa lite sen gick vi och sola.
Så nu har jag fått liiite mer färg på kroppen varje fall, ska nog gå snart igen för det var jäkligt skönt!
Sen tog vi en runda med Ls grannhund Nalle, en jättesöt vovve!

Nu ska jag snart åka hem till landet igen, skulle egentligen behöva åka hem till mej men jag måste se alla mina serier som jag borde ha fått hem nu haha, nörd or what? =P
Nu måste vi springa ska ta en glass på stan innan bussen går!

Så nu har ni fått en uppdatering av min dag, haha som ni antagligen kommer skriva upp i era intresseböcker!
Hörs sen!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0