lite ledsen

Idag går mitt humör och mina känslor som vågor..
Ena stunden mår jag helt ok det ligger och guppar lite som sjöar och hav gör så att säga och sen känner jag hur vattnet börjar resa sej och när det nått sin högsta punkt så rasar den och det är vatten överallt!

Sån är jag idag, jag känner mej så ensam, left out, orolig.
Känns som om det kvittar vad som händer med mej, ingen skulle typ sörja ändå, eller det skulle väl kanske
vara Mamma och Skrollan i så fall..
Usch vet inte ens vart dessa tankar kommer ifrån men så är det bara.. tror att den där förbannade vågen börjar resa sej igen!

Jag antar att jag känner så här för att jag är sjuk fortfarande, och jag vet att mina vänner sitter och har kul tillsammans utan mej, och att de faktiskt klarar sej alldeles utmärkt utan mej också..

Har bara suttit och lyssnat på sorgliga och tunga låtar idag haha, dte är bra för då kan man gråta ut!
Det är kanske nyttigt att ha sånna här dagar också eller?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Klart att det är bra.. jag tror att alla behöver komma i kontakt med sina känslor mera, och speciellt finna ett ställe i sig själv där man kan gråta. Vi gråter för lite tror jag. Oftast stänger man ju bara av och går iväg

2008-05-03 @ 19:06:57
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com
Postat av: Annie

Men vännen! Jag skulle sakna dej till tusen om nått hände dej!! Men vet hur det kan kännas emellanåt :( och fdet blir ju inte bättre av att man är sjuk. Måste ses när vi är friska igen, tänkte fråga om du ska ut nästa helg, ifall jag kanske får följa med då? Känner jag kanske borde det.. Krya på dej sötis!

2008-05-03 @ 21:28:59
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0