Snipp snapp snut, nu va sagan slut!

Yes nu är det bedtime som gäller.
Skulle ju vart ledig imorron med men det sket sej ju, hehe
Lotta min arbetsledare på Parken Zoo ringde och fråga om jag ville komma in och jobba på
en femkamp som ska hållas på Nöjet.
Och självklart kan jag komma förbi, det blir bara typ 5 timmar mellan 15-20 men det går bra.
Ska först hjälpa till och fixa iordningt på tivoliområdet, fixa mina förarbevis, sen ska jag köra virveln i ett par timmar!

Så jag den här veckan ska jag alltså jobba:
Tisdag - Parken Zoo,
Onsdag - Skogaholm
Torsdag - Skogaholm
Fredag - Parken Zoo
Lördag - Parken Zoo
Söndag - Parken Zoo & Skogaholm
haha ja lönen i maj blir nog rätt bra ändå =)

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0