Taged for life!

Mmm det är nått jag inte berättat här i bloggen än, och knappt till nånannan heller för den delen!
Haha jag är så hemlighetsfull utav mej ;P
Jo så här är det att i Måndags så gjorde jag och Lina nått som vi aldrig gjort förut men som inte heller lär bli sista gången!
Vi tatuerade oss nämligen!

På Blå Lotus på Norr, motivet är en assnygg stjärna på handleden!
Haha inte så orginellt kanske, men snyggt som fan och den verkligen så Sandy!
Det tog kanske 5 minuter och så ont som alla säger att det gör gjorde det inte!
Det sved lite grann men det var absolut ingen vidrig smärta, så som sagt det lär inte bli den sista!
Planerar redan en till =)

Lägger upp bilder på den sen, när den flagat klart och ser snyggare ut!

Nu mååste jag verkligen springa till bussen, men vi hörs!
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Annie

Vad modigt av dej! ses imorgon (sms:ar dej ikväll!) Puss

2008-05-29 @ 16:22:41
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0