Beverly Hills 90210

Maaah jag är så uttråkad just nu!

Usch det här med att vara ledig är fan tråkigt och jag känner mej mer stressad nu än då jag har massa att göra!
Tycker inte om att vara ensam och idag har jag verkligen varit ensam heeela dagen!
Visst vakna jag inte förens vid 13.30 men efter det har jag inte gjort nånting!

Eller jag plockade undan lite, har ätit, tittat på det senaste One Tree Hill sen i måndags osv men liksom jag har inte gått utanför dörren idag!
Skulle vilja åka hem till landet och bara vara där hos mina katter, men jag vill samtidigt inte lämna mina små killar som jag har här!

Nu ligger jag i min säng, som är my island in my life typ!
Har tänt en massa ljus och har datorn i knät och TVn på.
Ja jag har kopplat in min gamla lilla TV nu, min andra stora gick ju sönder för en månad sen och sen dess har jag inte tittat på Tv ett smack, men ville så gärna se på Valvakan inatt så jag tog fram den lilla!

Anyway...
Guuuud så intressanta saker jag har att säga idag, men som sagt jag är uttråkad, rastlös och vill bara göra nått!



ÅÅåh jag såg just att det går jättegammla avsnitt av Beverly Hills på Tv400 =)
Kommer ihåg hur jävla kär jag var i Dylan the bad boy!
Det ska jag titta på nu hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0