Dagens planer sprack!

Haha jag som var så himla positiv i det förra inlägget om att jag skulle klara att
hålla mej vaken hela dagen tills nu på kvällen!
Det höll i ca 30 minuter.

Efter att jag ätit frukost så var klockan bara 8.30 och ingen i världen förutom mej var vaken (kändes det som varje fall).
Då tänkte jag att jag kanske kunde titta lite på TV liksom och bara sitta och glo lite, kan ju alltid sätta alarmet på mobilen utifall att jag skulle slumra till lite liksom.
Tror inte jag "satt" länge i sängen förens jag somna!
Mitt alarm som jag satt på kl 10 ringde, men jag hörde det inte förens vid 11.30 haha.
Det hade alltså stått där och ringt i 1 ½ timme innan jag hörde det!
När jag tittade på klockan och såg att hon redan var halv 12 så tänkte jag att jag kanske kunde börja göra mej i ordning för att sen kila ner på stan, men den tanken kom inte långt förens jag somnade om på nytt och vakna inte förens kl16!
2 timmar senare och jag är nu hemma på landet! =P

Så det kan bli, men är man trött så är man fan och jag behövde verkligen min sömn!
Det värsta är att jag inte kommer vara ett dugg trött ikväll då jag MÅSTE gå och lägga mej tidigt om jag ska orka upp imorron vid 7. För sen måste jag hinna med bussen in till stan igen för kl 9 ska jag vara på jobbet!
Usch för att jobba shift ibland alltså, man får liksom ingen rythm i kroppen alls, men vad gör man inte för cashen?
Och usch för att få börja pendla med buss nu den här veckan också iom att jag ska bo här på landet veckan ut!
Har ju varje fall alla mina bebisar (djuren) under ett och samma tak nu och det känns skönt, haha och mina coola katter  som egentligen är riktiga baddare på att jaga möss och råttor är typ livrädda för Rusty & Ernie haha! ;)


Ska försöka trötta ut mej nu med att cykla lite på Mammas träningscykel..
Later!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså? Så fort? :)



En kursiv text faktiskt :) Symbol för mig å min syster.

2008-11-30 @ 20:29:28
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: anonym

söt blogg!



kram. (:

2008-12-03 @ 21:55:05
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0