Fars dag

Ja idag är det Fars dag alltså.

Vi var hos syrran och åt mat och fikade lite, både jag och Caroline hade köpt lotter till pappa, men vann typ bara 25kr varje fall...
Sen fick jag skjuts tillbaka hem hit till lägenheten.




När jag kom hem så börja jag göra iordning och städa i killarnas bur igen, de sprang omkirng här på golvet som tokiga!
Eller varje fall Ernie han var riktigt sprallig och skulle upp och springa på mej, sen in buren som jag höll på och städa nästa sekund kuta han bort mot elementet där Rusty satt och kura haha. Han frös väl eller nått för han var i sitt lilla tält som jag har stält borta vid elementet, han tycker det är mys där inne!
Men nu är de inne i sin nytvättade bur igen och leker med tidningspappret som jag lagt i haha!

Annars gör jag inte mycket, har inte så mycket ork till nått idag känner jag.. som sagt det är farligt att vara ledig för man blir jäkligt lat! Men jobbar imorron varje fall, sen ingenting på hela veckan asdåligt med jobb nu och det gör mej orolig, för lönen kommer vara pissigt dålig den här månaden :/
Liksom har ju hyra och räkningar att betala, huhuhu usch blir så stressad och deppig när jag tänker på det där!




Nje nu ska jag göra nått annat, typ titta på TV haha!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: dany

2008-11-09 @ 23:05:48
URL: http://stylebydany.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Tack för din kommentar!

Från och med imorgon kan du följa med mig och min blogg på aveny.se där jag börjar som deras nya modebloggare.

Ha det fint!

2008-11-09 @ 23:06:50
URL: http://stylebydany.blogg.se/
Postat av: dany

Hehe, glömde skriva mitt namn. Haha! Ha det bra!

2008-11-09 @ 23:07:11
URL: http://stylebydany.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: naj tyvärr =/ haha får se den nån dag :)



JA! diskmedel e skit bra för extremt fett hår :D

2008-11-10 @ 14:31:42
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0