Gavin DeGraw 3 Nov

Var ju för andra gången och såg Gavin DeGraw live i Sthlm igår!
Och fasen, han är så grym så det finns inte!

Fast jag måste ändå säga att konserten den 4 Juni var bättre än denna den 3 November!
För det första var det liksom mycket mysigare stämning då på Berns, då liksom prata han mer med oss i publiken och satt helt lungt och spela på sitt piano precis som om han satt hemma i vardagsrummet typ.
Den här gången kändes allt lite stressat och tvunget, och det var iprincip precis samma program med låtlista och hela köret, liksom jag och Emelie visste precis vad som skulle komma osv. Och sånna grejer som ska verka typ spontana, typ då han börjar doa med publiken sånt som bara ska komma exakt likadant var det de här gången också haha!

Och det märktes makabert att åldersgränsen på Berns var 18 eller om det till och med var 20 år.
För då var folk lungnare och man verkligen tog in att det var Gavin som sjöng och höll konsert liksom, man stod verkligen och lyssna på vad han sjöng! Nu på Annexet var det ju 13årsgräns och man märkte att snittet på publikens åldern nu var 16 för då det var typ lugna låtar och han bara stod och sjöng och då man verkligen bara ville stå och njuta och ta in det han sa.. som sist bara tog andan ur publiken förstördes helt då tjejer bara stod och skrek rakt ut!

Men jag ångrar aldrig att jag åkte, för fan han är så bra på scen och grym performer och sjunger som en Gud!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0