Huvudvärk & 90210

Tjenare!
Ligger i sängen och har gryyym huvudvärk och är sugen på Cola!

Var på stan tidigare idag och åt lunch med min Mamma på Smedjanscafé.
Det blev en fetaost & oliv foccacia för min del, mycket gott!

Hämtade även ut mina linser så vips var jag av med 1700kr, känns ju lagom kul...
men så behöver jag inte beställa nya linser på ett halvår och det är ju skönt!

Det var meningen att jag skulle följt med mamma hem till landet sen efter att hon tränat. Men sen fick jag ett samtal från jobbet och de undra om jag ville jobba imorron och jag sa självklart ja och börjar 8.30 och då kände jag inte för att åka hem till landet för att sen gå upp i gryningen för att åka till stan och jobba. Jag har ju liksom 7 minuters gångväg här ifrån min lägenhet så jag stannar i stan!

Nu ska jag titta på 3 underbara Bevvan avsnitt på raken på Tv400 =)
Hahah det är så sjukt att de typ har 30åringar som spelar 17.
Liksom se på Steve, Dylan & Brandon för nooo waaay att de ser ut att vara 17 åriga High School elever haha!
Men det är mysigt ändå!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0