Ipren är min bästa vän!

Guuud va mensvärk jag har!
Är så jävla trött på att ha vidrigt ont i magen 1vecka en gång i månaden!
Helt sjukt ju.. nu har jag snart levt med detta i över 9 år så va fan, kan det aldrig gå över!
Är fanimej beredd att operera ut skiten = äggstockarna så jag får slippa detta!
Haha A bit over dramatic I know men det är fan asjobbigt att inte kunna gå, att när man väl kliver upp ur sängen så måste jag gå och kräkas för att det gör så ont. Just nu sitter jag i köket och dricker thé och är alldeles skakis och känner mej bläää!

Hata lingonveckan!
Vore det inte för ipren så skulle jag ha varit död nu!
Fast jag tycker inte om att det ska ta ca 2 timmar för det att börja funka och sedan är det bara
uppehåll i ca 2 timmar sen är det dax igen!




Haha shit nu vet alla om hur jag har det denna kvinnovecka och PMS är ett ord som passar bra in där =P
Ska snart gå en promenad med Sofia varje fall, kankse blir bättre om jag får lite luft i mej!

Tycker synd om mej själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0