Kryssning & Halloween fest

Vilken jädrans helg alltså!
Är fortfarande helt slut!

Kryssningen i Fredags/Lördags var asrolig.
Vi åkte ju med jobbet och vi var väl ett busslast fullt!
Men jag blir alltid så knäpp då jag är på en båt för jag har så dumma namn på allt, vet inte vad det är som får mej att säga sånt haha. För hissarna kallar jag taxi, och att gå till hytten är = gå hem, och de som bor i hytten mitt imot är mina grannar över gatan haha!

Jag bodde varje fall med Elli, Sanna & Linn i en liten hytt, men vi hade alla hyttar i samma korridor så vi hade dörrarna öppna och sprang lite emellan och in till alla =P
Vi började med att äta Middags Buffe och man åt så man höll på att spricka, sen var det att kila ner till taxfreen och köpa in kvällen dricka! Fast vi var redan lite lulliga då vi gick omkring därinne för man får ju gratis vin och sånt på buffen så man hann ju med några glas redan där!

Sen gjorde vi iordning oss i hytten och sen började kvällen på allvar...
Vi drack och sprang omkring i korridoren, satt och snacka och tog kort!
Vi gick till "krogen" diskoteket och dansa massa massa, sen gick vi ner till hyttarna igen.. och fy fan man kan ju inte direkt säga att vi var nyktra nån utav oss, men kul hade vi, varje fall jag!
Men det gunga som fasen så det sluta väl mer eller mindra att alla blev jädra sjösjuka och de flesta gick och la sej relativt tidigt vid 3 tiden haha!

Jag och Sanna gick upp ruskigt tidigt på Lördagsmorgonen för att gå och äta frukost.. och jag kan säga att det var DÖTT i korridoren vid 9 hahha, nästan lite kusligt var det eftersom att det varit sånt liv på natten!
Efter frukosten så gick vi och la oss igen och sov tills kl 14 eller nått, och då hade det redan blivit fulltös medvetslös i korridoren igen, hur fan orkar folk? hahha

Det kommer upp bilder sen om jag får tag i några, hade ju ingen igen kamera så!



I bussen hem från Stockholm så fick jag hjälp av Helene att bli sminkat inför Halloweenfesten.
Sen när var i stan igen var det bara att sticka hem och byta om..
Klädde om i min Piratkostym som jag köpte på Buttericks och gick sen hem till Sofia.
Hon hade fått så fint i lägenheten fast hon började flytta in redan i fredags, det kommer verkligen bli kanon när hon är helt färdig sen!
Och det är så kul att ha henne som granne, hehe!
Drack lite hemma hos henne (fast jag kände mej halvdöd) och sen drog vi hem till Johan som också hade fest.
Fjanta runt där en stund innan vi drog vidare till Kåren!
Där kände man sej lite mer hemma för där var alla utklädda! haha fast jag var verkligen inte den enda piraten.. eller jag var faktiskt den enda tjejen som var utklädd till pirat! =)
Vi dansa mycket till underbara 90-tals låtar, sånna låtar man älskade när man var liten och som typ gick på Voxpop haha!
Kände nästan inte igen en enda där, vilket var kul... liksom nytt folk WOHOO fast några.. de/han man inte vill ska vara där var där, fast jag insåg varje fall att han är jag ÖVER haha!

Har inga bilder nu heller iom att jag inte har nån kamera men ska försöka flirta fram mej några som jag vet hade kamera! Måste ju visa hur jag såg ut för jag älskade min Piratkostym och min grymma sminkning!


Nu ska jag åka hem till landet varje fall.. min Pappa är här nu och ska hämta upp mej!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: sofia

tjena neighbour.. johan ska skicka bilderna imorgon.. haha längtar..

2008-11-02 @ 23:46:23
URL: http://sophj.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åh, vad du hunnit med mycke partyn! Kul på kåren, varför följde jag inte med? Träffade du nån kul där? :p Vi får ses i veckan! Är ledig tisdag. onsdag och torsdag. Puss!

2008-11-03 @ 11:21:26
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0