Lång sovmorgon!

Hoppsan va länge jag sov idag, vakna föt typ 5 minuter sen!
Fast i och för sig så somnade jag inte förens runt halv 4 tiden imorse och sen vakna jag stup i kvarten lite jobbigt när det blir sådär ibland.

Igår så hängde jag lite hemma hos Annie, hjälpte henne med att baka lite kakor inför hennes klädparty som hon ska ha imorron. Eller jag vet inte om jag var till nån vidare bra hjälp då jag mest var i Filippas rum och lekte med henne =P
Hon är ju allt söt den ungen alltså haha och grymt rolig!
När kakorna var klara så fikade vi lite för att provsmaka dem, och oj va goda de var guldstjärna till husmodern Annie ;)

Vid 17 tiden gick jag hem en snabbis för att typ byta till mjukiskkläder, sen mötte jag upp Linnéa och sen gick vi mot Coop där vi mötte upp Lina. Vi köpte tacos och lite annat gottis sen gick vi hem till LIna och gjorde i ordning maten. Och Gud så gott det var, haha vi alla såh ut som om vi inte ätit på flera veckor som vi vräkte i oss, och mätta blev vi!

Efter maten så spelade vi lite Xbox och nått bil spel, som jag var grym på btw haha.. men nått som jag inte var lika grym på var dansmattan. Jag hade aldrig dansat på en sån förut och jag sög verkligen på det, men det var ganska kul ändå, bra träning om inget annat!
=)

Linnéa var trött och vile gå hem ganskaq tidigt, och var var tvungen att följa med då jag inte kände för att gå hem själv mitt i natten. Men jag hade verkligen en soft Fredag, utan fest och ståhej men hade ändå kul med folk jag gillar!

Men men.. nu ska jag väl fixa nå frukost eller nånting, får se vad jag har i kylen!
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0