Lite hängig & ny musik

Känner mej fortfarande krasslig och trött och tråkig!
Men imorron ska jag jobba och det känner jag inte alls för, men måste!
Har verkligen inte råd att sjukanmäla mej, så det är bara att pallra sej iväg till jobbet!

Efter jobbet imorron ska jag antagligen kila ner på stan en snabbis för att köpa mej nån julstjärna som jag kan hänga i fönstret och helst en ljusstake till köket också.
Får se vad jag hittar.. men jag känner för att ha en lila stjärna i sovrummet varje fall. Helst en stor jäkel som täcker fönstret!


Den lila stjärnan tycker jag är skitsnygg!


Sitter och lyssnar på lite musik förövrigt.
Bläddrar mellan myspace och youtube och lyssnar in lite band som
Martin rekomenderar på sin blogg. Fastnade verkligen för RunnerRunner som är görbra verkligen!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0