När sotaren ringde på dörren..

Måste berätta vad som hände idag haha!

Jag är hemma på landet just nu, dels för att jag ska slippa göra av med massa pengar och dels för att idag skulle det komma en sotare och kolla i öppna-spisen och uppe i skorstenen. Han skulle komma mellan 9-11 och då var ju mina päron på jobbet så jag ställde upp med att åka ut hit för att öppna dörren åt honom,

Men varje fall så hade jag satt alarmet på kl9 då jag tänkte att inte en chans att han är här precis då. Liksom skulle gärna inte vilja se ut som ett mordoffer då det kommer nån hit, spelar ingen roll vem, men jag vill se ut som folk.

Men när klockan var 8.47 hörde jag att det plinga på dörren, först fatta jag inte om jag drömde eller om det var på riktigt som det plinga. Så jag tar på mej en fliströja över pjamasen, håret åt alla håll, ser dåligt gör jag också dör mina linser hade åkt lite snett medans jag sov.. men springer dit ner och öppnar dörren och där står en kille med svarta kläder och typ säger Hej.
Och sjäälvklart är det sotaren som kommit lite tidigare än utsatt tid och jag typ garvar och ursäktar för att jag precis vakna och måste se helknasig ut. Medans jag visar in han i vardagsrummet där öppnaspisen finns så vaknar jag till lite och tittar upp på sotarn.. som är ASHET!
FUCK - självfallet är det en skitsnygg, muskelös, lite småskitig kille som står på knä och pillar i spisen och där står jag, med håret åt alla håll o kanter, med pjamas och fliströja och ansiktet är så där rött/likblekt på en och samma gång.. USCH vad jag skämdes haha.
 
Efter 15 minuter så åkte han väl igen och jag gick och la mej för att sova en stund till.
Men shit shit shit varför måste jag se ut som ett lik när jag vaknar! haha ja komiskt var det varje fall och när jag berättade det för Mamma så garva hon bara!




Men what to do huh?
Haha


Kommentarer
Postat av: soph

HAHAHAHA!!! allt jag har att säga:)

2008-11-12 @ 23:11:14
URL: http://sophj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0