Obama Biden! Make a Change

YES!
Hur crazy bra är inte detta?
Snacka om att det kommer bli radikal förändring.. liksom Bush har suttit i Vita Huset i 8år och iprincip bara tänkt på krig.
Medans det nu kommer nytt, freshed och nytänkande blod in i huset!




Jag tror att det kommer bli jättebra både för USA och för världen.
Visst Obama kanske inte är lika erfaren politiker som McCain men det kanske gör saken bättre?



Idag vet jag inte vad jag ska hitta på att göra...
Mitt schema på jobbet är ju slut så jag får hålla på och ringa om tider nu, och just nu är det tydligen lite om tider... varje fall denna vecka. Så just nu sitter jag hemma i mitt vardagsrum/sovrum och försöker hålla koll på mina crazy raths som springer omkring och leker. Shit vad de är snabba allstå, ena stunden vet jag exakt vart de är och slappnar av lite andra sekunden är de ute i hallen och i min garderob och spatserar! Men de tycker att det är så kul att få komma ut och röra på sej så nu ska de få vara ute en stund!

=)

Kommentarer
Postat av: Tusensanningar

Man får väl lita på att demokraterna inte utser en presidentkandidat som skulle klara jobbet. Så det där med bristande erfarenhet är nog bara bullshit från republikanska lägret:P

2008-11-05 @ 20:02:22
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0