Oj så trött!

Ja nu är jag ruskigt trött alltså!
Har jobbat hela natten, och kom just hem!
Efter 10 timmar så är man rätt slut och vill bara gå och lägga sej i sin sköna säng.. men icke!
Här är det jag som ska hålla mej vaken tills ikväll då jag måste gå och lägga mej tidigt för att jag sedan ska upp tidigt på Måndag morron!
Får se hur den här dagen kommer sluta, min teori är att jag kommer ramla ihop pladask någonstans då jag minst anar det!
Men jag ska verkligen försöka så gott jag kan!

Igår ( som fortfarande är idag för mej) sov jag tills kl 15.30 nångång då Mamma ringde och väkte mej. Då var hon och Pappa på Ica Maxi och handlade och undrade om jag ville ha nånting..
Det enda jag kom på var Ben&Jerry's så det fick jag.
Sedan kom de upp hit till mej och vi fikade en lite tidig Adventsfik med bulle och julmust, Pappa hjälpe även mej med att sätta upp en lampa i hallen som jag köpte på Ikea för några månader sen, blev rätt fint!
Sedan tog de med sej Rusty & Ernie (råttorna) med hem till landet, för jag ska nämligen vara husvakt där den här veckan, då mina föräldrar just i detta nu sitter på ett flyg till Teneriffa!
Usch så avis jag är, vill också åka iväg till ett varmt ställe ochs slippa detta gråa väder!
Men jag antar att det var deras tur den här gången!


haha en jäkligt pigg Sandy ;)


Nej nu ska jag äta frukost och sen blir det nog en powerwalk eller nått, måste hålla igång för annars kommer jag somna!
Hörs sen!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0