Pearl Harbor

Jag sov väldigt länge idag, jätteskönt verkligen och jag hade de bästa drömmarna!
Åh jag ville aldrig vakna för de var så underbara.. men vakna gjorde jag och såg att klockan stod på 14.30 haha!

Jag låg och drog mej lite innan jag vakna helt och hållet, sen satte jag på TVn och det var Pearl Harbor på 4an!
Blev jag glad or what? Typ världens bästa film direkt jag vaknade.. så jag gick ner satta paus på TivOn och började fixa med frukosten och satt sedan som förtrollad och verkligen heeelt inne i filmen!
Det gjorde ju inget att jag hade mina 2 underbara katter vid mej heller, supermys verkligen!
Och ja jag grät när Danny dog, precis som vanligt, spelar ingen roll hur många gånger jag sett filmen men tårarna rinner ändå!

Ja nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. men ska nog se de avsnitten jag har missat av Grey's de senaste veckorna!
Men åh allra helst skulle jag vilja gå och sova igen så jag fick fortsätta drömma på mina drömmar, usch kommer ta ett tag innan jag kommer kunna släppa den känslan jag hade då!






Jaja Grey's Anatomy va det ja!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: ja precis :) jag har faktiskt aldrig sett klart hela pearl harbor :O

2008-11-09 @ 14:13:28
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0