Premiär för Julmust!

Efter jobbet idag så gick jag till Ica för att köpa mej nått gott till kvällen.
Och det första jag ser när jag kliver in är... JULMUST :D
Jag blev jätteglad och grabba tag i en 1,5liters direkt!

Nu är jag hemma och premiär dricker den första Julmusten för i år!
ASgott verkligen hehe!

Köpte en massa andra väldigt onyttiga saker också, usch hemsk jag är, jag som nyss lyckats att gå ner lite i vikt och nu trycker jag i mej massa skit! Jag lovar att efter detta ska jag icke köpa nå mer onyttigt för jag vill kunna köpa en snygg och söt nyåårsklänning som sitter bra!

                                                               



Mamma kommer över snart också och sen ska jag åka med hem till landet.. ska bli skönt att bara få vara hemma
och gosa med katterna och bara ta det luuuungt!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0