Se Insider ikväll kl 22!

Alla som har ett hjärta borde titta på Insider ikväll!
Titta, bli förbannad, bli mänsklig och agera!


Avsnittet handlar om folk som gillar att skada och ha sex med djur!
Detta är så sjukligt så det finns inte, men trots dessa attacker är det fortfarande lagligt i Sverige att ha sex med djur!
Det är 2008 och det är fortfarande lagligt att våldta sej på oskyldiga djur i Sverige!!!
Är det nån mer än jag som reagerar på detta och inser hur jävla rubbat det är??
Jag blri så upprörd att jag skakar och skulle gärna vara den stack upp en påle,kniv och skit upp i dessa våldmäns arslen och vispa runt, precis som de gör med många hästar, kor, får osv!





Det känns jättebra att Tv3 uppmärksammar detta!
Så alltså Insider på Tv3 kl 22.. missa inte det!



Kommentarer
Postat av: Bohemy

Jag läste din kommentar i StinaLees blogg och jag måste bara ge dig credd för protestlistan i DjurensRätt, det är bra att det finns människor som försöker göra något åt sakerna och inte bara "suckar" och ojar sig över allt hemskt i världen. Jag förstår inte varför man inte bara gör djurövergrepp straffbart, håller med dig till 100%, vadfan är det här?! Är året inte 2008???



Om det kommer en ny protestlisa (eller kan man starta en egen?), så skicka den hemskt gärna till mig. Via bloggar skulle man nog kunna få in en rejäl namninsamling, tror du inte? Jag vill göra något åt det här, klarar inte av att bara "veta" hur det går till, jag vill hjälpa till att förhindra.



Så hör gärna av dig om du vet ngt sätt.



Kram

2008-11-13 @ 01:08:35
URL: http://bohemylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0