Seg som f*n!


Jag är för trött och för seg för att skriva nått ordentligt just nu!
Så det blev en liten tråkig lista...



2008
hittills har jag:

( ) slagit någon
( ) kallat någon hora/slampa --jag säger inte sånna ord.. högt
(x) kissat utomhus
( ) däckat --
aldrig däckat i mitt liv!
(x) spytt
( ) knarkat
(x) druckit alkohol
(x) hånglat med någon av motsatt kön
(x ) hånglat med någon av samma kön --
mer pussat än hångla kanske haha
(x) raggat på främlingar
(x) kysst en främling
(x) gråtit
(x) rökt
( ) rymt hemifrån
(x) bakat
(x) sovit utomhus --
tältade med L&L i våras haha
(x) åkt bil med fyllon
(x) saknat någon --
för mycket...
(x) sjungit
( ) duschat med någon
(x) badat i havet/sjön --
yeah baby
( ) skolkat
( ) fått ig varning
( ) fått mvg
( ) fjäskat för en lärare
( ) käftat mot en lärare --
käftat med jobbarkompisar därimot haha
(x) solat utomhus
(x) solat i solarium
(x) snackat i telefon mer än 2 timmar
(x) fått blommor av någon från motsatta könet
(x) gett någon blommor --
gav mama blommor på morsdag =)
( ) sett en död människa
(x) varit på sjukhus --
18 dagar in på det nya året, YES liksom, låg på sjukan ett par dagar
(x) hittat ny musik du gillar
(x) festat
( ) låtit bli att skolka även vid de värsta stunderna
(x) varit deppig --
lite för mycket tyvärr
(x) velat dö
(x) varit glad
(x) blivit kär
(x) känt dig sviken
(x) känt att ingen har sett dig
( ) suttit vid datorn mer än du brukar

( ) skrivit en låt
(x) känt som om någon tagit dig förgivet --
lite för många där också, jag är för snäll
(x) varit sjuk
(x) dansat
( ) bråkat med dina föräldrar
(x) någon har stött på dig
(x) någon har sagt att du är snygg
(x) gråtit för något som hänt i ditt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0