Sover alla nu eller?

Åhåhåhåhåååå
Självklart kan jag icke somna!


Jag är verkligen en svår somnad person som min mamma snällt uttryckte sej för en stund sen då jag snacka med henne på msn. För enda sen jag var liten har jag haft svårt för att sova om nätterna det är därför det passar så bra för mej att jobba nätter! Eller åtminstonde så jag får jobba dag så jag är trött nog att somna på kvällen!

Ska ringa jobbet first thing imorron när jag vaknar, om jag inte får nån tid så tänker jag gå ner på stan och hämta ut mina linser och sen tänker jag nog åka hem till landet!


Vad ska man hitta på när man inte kan sova och när det inte finns nått bra på TV?
Jag kanske ska gå och koka mej lite té... ja det låter gott så så får det bli!

Kommentarer
Postat av: secret

Nästa gång du inte kan sova kan du komma över hit istället för att slösa på ditt vatten;) Gissa vem?:P

2008-11-06 @ 09:45:17
URL: http://sophj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0