Stjärna, LjusStake, Adventsljus

Var nere på stan i jakt efter en julstjärna och en stake att ha i mina fönster!
Hittade inte det som jag hande tänkt mej från början, men jag var desperat!


Lila är den varje fall, fast den känns liite för liten, hade velat haft en stor maffig jäkel
men den fanns inte i lila tyvärr så det blev denna lite mindre modell!
Åhléns 130kr


Denna lite udda ljusstake fick det bli till köket, vet inte vad jag tycker om den,
men kunde inte slita mej från den heller så det fick bli denna!
Åhléns 325kr



Köpte adventsljusstaken på Rusta för nån vecka sedan.
De röda ljusen och det svarta glittret köpte jag idag även detta på Åhléns.



Nu är jag redo för julen!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0