Tenacious D

Gud vilken bra godnatts sömn jag fick då.. eller inte!
Åh blir så irreterad för nu är det 4 nätter i rad då jag inte fått en blund!

Gick upp vid 8 och typ suttit vid TVn sen dess.. nu läser jag lite bloggar och har Tenacious D i bakrunden, haha det är verkligen en klockren film =P
Somna väl inte förens vid 5 tiden sen vakna jag igen innan 7 och kunde inte somna om.
Natten/dagen innan det sov jag nada, och i helgen blev det inte heller mycket sömn!
Så nu är jag helt slut och måt piss i prinicp!

Har fruktansvärt ont i huvet, blöder näsblod typ hela tiden, mår illa!
Hoppas jag är trött nog ikväll så jag kan somna tidigt för imorron ska jag jobba dag allstå börjar jag kl 7 på morgonen (!)
Det är inte riktigt min tid att jobba egentligen men va fan, det är bra att ta alla tider man får.. lönen för November kommer bli bajs ändå!
Tur att den lönen jag får idag är rätt bra!




Jaja nu ska jag titta på OTH sen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0