Bantat?

Är hemma igen från jobbet nu, känns skönt då den här kvällen/natten har känts lååång, fast jag bara jobbat i 7 timmar!
Hmm varje fall så träffa jag på Susanne, en dam som jag jobbade ihop med i våras och som jag tycker är riktigt skön!
Varje fall så kom hon fram och ba "Vad har du gjort?" och jag som precis kommit upp från min rast sa "ehm varit på rast" hehe och hon svarar "nej jag menar, har du bantat eller nått?" haha JAG? BANTAT? skulle inte tro det, har verkligen ingen disiplin till sånt!
Men jag blev varje fall jätteglad av vad hon sa, det var värsta kicken ju, speciellt efter idag då jag bara har ätit massa skit och verkligen ingenting nyttigt  =)

Men aa nu ska väl jag sova tror jag, om jag kan.. ska nog titta på nått avsnitt av Sex and the City innan.
Men sov gott alla så hörs vi väl senare idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0