Begäran av Sofia

Hon tvingade mej att skriva ett inlägg.. så okej då!

Min dag började med att jag vaknade vid 14 tiden och bara en liten stund efter det så ringer Sofia i typ panik.
"Sandra, kan du följa med mej ner till Pagoden? Jag ska hämta nycklarna nu"
haha ja självklart följde jag med! Såg förjävlig ut men skitsamma.. vi hämtade nycklarna sen gick vi upp och tittade på hennes nya lägenhet =)
Yeah äntligen är vi grannar!
Lägenheten är verkligen jättefin och det kommer bli asbra när och är klar med alla om målningar osv!
Och det roligaste är att hon bor verkligen mitt i mot mej, jag såg in till mitt vardagsrum/hall från alla hennes fönster!
Nu kan vi stå och snacka med varandra från fönstrena/balkongerna.. vi funderar på att dra ett rep därimellan som vi kan ha en korg på så kan vi skicka små medelanden emellan oss haha!

Sen efter att vi hängt lite i hennes lägenhet gick vi och hämta mat från Vietnamköket och gick tillbaka hem till mej och åt.
Mycket roligare att äta middag när man har nån och äta med!
Sen har hon varit hos mej hela dagen, hon hjälpte till att göra rent i R & Es bur, stolt jag blev då jag vet att hon har råttfobi men hon satt på golvet och hjälpte så fint och var inte alls så rädd =)
Sen hängde vi vid datorn lite och sen drack vi lite té och åt vitlöksbröd haha!
Ja så en riktig mysig dag fick jag idag ändå...

Jag färgade håret också, så nu är det mörkare och lite rödare än vad det var innan, blev nöjd måste jag säga!
Nu alldeles nyss åkte Sofia hem och jag är återigen ensam, men jag ska ju gå och jobba snart så det gjorde ingen =P
Ska väl försöka att vila lite innan, ska gå om en timme.. fast kruxet är att om jag somnar nu så somnar jag nog in för natten.. och jag hittar inte min mobil så jag kan inte sätta på alarmet heller..

jaja nu ska jag väl hitta på nått annat en stund, titta på lite Gilmore Girls kanske!
Hörs senare Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: sofia

me again.. i have a blogg:P

2008-10-31 @ 00:06:04
URL: http://sophj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0