Crash, Boom, Bang!

Mmm så är mitt liv just nu.. bara skit!

Liksom kände att jag var påväg ur den här lilla höstdepressionen som jag var i ett tag.
Men det fick inte hålla i sej länge.. för Boom så är jag tillbaka där nere igen!
Tack, tack så jävla mycket!

Jag säger som Halley (Mandy Moore) i sötfilmen How to deal... "I didn't fall in love. I had to crash into it"
Mmm visst var jag väl aldrig direkt kär i människan, men på nått vänster så hade jag väl fått känslor för honom ändå fast jag inte ens ville erkänna det varken för mej eller för nånannan heller. Men som sagt  nått måste jag ha känt för annars skulle jag väl inte reagera så här starkt som jag gör nu?
Eller är det bara jag som är förbannad att det inte var Jag som fick avsluta det här?
Jag och min förbannade stolthet alltså!

Det var i fredags detta hände. Först hade jag lite förfest hemma hos mej, sen gick vi ner på stan och jag tyckte att jag hade en askul kväll och sen Bang får jag det där smset som gjorde att bägaren rann över och jag blev asförbannad och väldigt ledsen, skrev ett väldigt argt sms tillbaka och det fick jag bara skit för...
Sen igår skickade jag ett sms och berätta varför jag blev så arg och ville liksom förklara, men då fick jag ett "Men för i helvete, jag kanske bara ville ha nån för stunden" 
För stunden i över ett jävla halvår?  
 Just nu är jag mest förbannad över att jag ens lät mej falla, att jag gick på det igen!
Och det värsta är också att jag skyller på mej själv för vad som hänt, men egentligen, vad gjorde jag för fel?
Jag försökte och försökte och så får jag det här i fejjan liksom...
Men nu vet jag, att från och med nu ska jag sluta jaga efter den perfekta killen, för han finns inte..
Jag ger upp med att söka för jag är jävligt trött på det här nu, jag ska ägna mej åt mej själv nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0