Dagvecka

Goood Morgon?
Inte för mej, kunde inte sova inatt. Somnade väl runt 6 nu imorse och vakna kl 9 jippie liksom!
Och nu ska jag jobba hela dagen lär vara död i slutet av dagen!

Mmm är inne på min dagvecka nu. Alltså den tråkiga veckan =P
Liksom jag är absolut ingen morgonmänniska överhuvudtaget iof så kanske det inte är så tidigt heller iom att jag börjar kl 12 men ändå!
Men liksom slutar så pass sent att jag inte har nån ork att ses + att det kan bli lite svårt för andra att träffa mej vid 21 på kvällen haha. Och sen jobbar jag verkligen heela veckan, är bara ledig lördag! Har bara 1 dag ledigt på hela veckan men men!
Jag är så glad över att jag har ett jobb och ett schema även fast det bara gäller i 2 veckor till, sen kommer en annan tjej som varit mammaledig tillbaka och hon är fast anställd så hon får mitt schema, lite synd!

Om 2 veckor så åker jag på kryssning med jobbet också, ska bli grymt roligt haha, vi är ett kul gäng från packeteringen så det kommer bli askul verkligen.. undra vilka det som åker från kajen? ; P

Nu måste jag snart börja göra iordning mej innan jobbet!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Såg din msn, jättenyfiken på vad för lägenhet!!! Puss

2008-10-21 @ 12:37:09
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0