Du vet väl om att du är värdefull?

OJ!'
Nu ska vi vrida klockan TILLBAKA en timme!
Datorn gjorde det aoutomatiskt precis nyss..
blev lite förvirrad först men sen kom jag ihåg!
Ska fixa klockan på mobilen nu också bara för det!

Usch.. det blåser väldigt mycket ute just nu, kände det då jag gick från bussen..'man riktigt hör hur det viner utanför fönstret!
Fryser fruktansvärt göt jag också och riktigt känner att jag skulle vilja ha nån vid mej nu som bara kunde hålla om mej och agera mitt personliga element!
Men nu är jag ensam och får dra mycket täcken över mej,,
Men åh vad härligt det hade varit med nåns kärlek =)

har en sång i huvet, har känt den inom mej ganska länge nu men det kom nu till mina läppar..
det är en kristen sång och vi sjöng den i kapelletb många, många gånger  undet mötena!
Vet inte vad detvär med mej men har känt nu ett tag att jag saknar kyrkan, jag saknar liksom närheten till Gud!

Känns till och med skumt att skriva om min tro, om Gud, om kyrkan men det är så det är...
Jag tror på Gud jag är kristen.. men jag är inte speciellt öppen med det eller följer bibeln.. liksom jag svär, jag dricker, jag beter mej inte så kristeligt ( är det ens ett ord?) men just nu känner jag att jag vill sjunga lovsång, jag vill bara visa för Gud att jag finns kvar och att jag är där... hmm konstigt för mej att ens erkänna det men aa jag saknar det!

Just denna låttext har dykt upp i mitt huvud ganska ofta nu... går o nynnar på den om vart annat!
Den är härlig helt enkelt!

 

Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du

Det finns alltför många som vill tala om
Att du bör vara si och så
Gud Fader själv, han accepterar dej ändå
Och det kan du lita på

Du vet väl om ...

Du passar in i själva skapelsen
Det finns en uppgift just för dej
Men du är fri att göra vad du vill med den
Säga ja eller nej





Kommentarer
Postat av: Mikey

Jag tänkte dra till kyrkan på ett ungdomsmöte när jag kommit hem vid jul, jag saknar det också har jag insett. Du får gärna hänga med då:) Puss

2008-10-28 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0