Frukost!

Tjena!
Sitter i köket och har precis börjat med frukosten!
Inatt sov jag 10timmar haha!
Men skulle lätt som en plätt ha kunnat sova ett par timmar till för jag är fortfarande astrött verkligen!

Måste gå till jobbet inom 35minuter och jag orkar verkligen inte :P
Vill bara vara hemma hela dagen känner jag, vill inte gå ut i det där grådisiga vädret, ser ut att vara 10minusgrader ute eller nått! Det är det nog inne varje fall, så jäkla kallt här inne alltså, hoppas de sätter på elementena snart!
Usch har mycket att göra här hemma också, måste städa killarnas bur och då måste jag dammsuga och helst moppa golvena också, fast det blir lite svårt iochmed att jag låna ut min skurhink och sånt till grannen som lyckades ta sönder den! Men får väl åka ut till ÖB och köpa en ny, kan väl inte kosta så mycket?

Nej nu ska jag titta på lite Sex and the City medans jag käkar.. men hörs väl sen när jag kommit hem igen!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0