Full av energi!

Jahaa och så var det Söndag igen!

Har haft en jättekul helg, festa hemma hos Sofia i fredags, var meningen att vi skulle gå ut men vi hade så trevligt hemma så vi hann aldrig. Satt och snacka och flumma med Sofias halvbror och hans kompis istället till kl 05.30  då vi gick och la oss =P

Idag vakna jag vid kl 13 då Mamma ringde och fråga om hon kunde komma upp en stund!
Visst sa jag och hon hade med sej lite fika så vi satt och drack kaffe och prata.
Berättade om yogan haha hon typ asgrava då jag berätta om hur jävla osmidig jag är och att jag verkligen inte kan uppföra mej då det ska vara tyst och lungt och att jag bara låg och fnissa hela yogan igenom!
Hon sa att det förstod att jag skulle göra, kan ju aldrig vara allvarlig och sitta fint då man ska vara ordentlig! =P
haha så typiskt mej!

Just ja, var ju på Ikea igår med Sofia och hennes föräldrar. Sofia flyttar ju om 2 veckor så hon köpte typ allt som man behöver då man ska flytta. och det var ju inte meningen att jag skulle handla så mycket.. men när jag kom till kassan och skulle betala sa hon i kassan "1127 kr tack" hahahah lite kul kan inte uppföra mej på Ikea heller, springer runt like a kid in a candyshop!

Så jag visade varje fall Mamma allt jag köpt, visserligen var det typ bara småsaker som typ ljus och mattor och lampor och sånt men ändå.
Ska städa idag också, verkligen göra det fint här hemma i min lilla lägenhet! Skulle vilja hänge upp min nya lampa också, men jag kom på att jag inte kan ett skit om att installera sånt, så jag ska kolla om typ pappa kan komma förbi och hjälpa mej med det nåndag!

SHHIT jag är verkligen sprallig idag, har massa energi känns det som.
Fast det är ju asbra då jag ska städa, men fan kl är redan 16 och jag har inte gjort ett skit än så nu måste jag väl sätta igång!

=)


Kommentarer
Postat av: sofia

hur kan du vara sååå pigg? känns som jag ska dö av trötthet! (ps, kommenterar nu;))

2008-10-19 @ 18:17:42
Postat av: Anneli

Vännen, vad har du för dej idag? När börjar du jobba? Här har vi inget spec. för oss förrän kl.16, kanske vi kan ses innan det? Puuuuss

2008-10-20 @ 08:25:08
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0