God Kväll!

Jaahapp här sitter man!
I mörkret i sängen och bara gör ingenting.
Finns inga serier att se på heller då det inte var några igår i USA var nått uppehåll av nått slag antar jag, så jag får vänta tålmodigt tills nästa vecka antar jag!

Jobbat idag, det gick bra, flummade mycket med Elli haha kändes skönt :P
När jag kom hem satte jag igång direkt att städa rent åt R & E hehe de sprang omkring här på golvet och hade jättekul.. lyckades med att komma i godisboxen haha. Ernie såg så oerhört stolt ut när han fick tag på en Ostgodis och sprang iväg med den under sängen, haha han hade huvet högt och liksom trippade iväg med den, såg så kul ut!
Var egentligen tvungen med att dammsuga efteråt men jag vet inte om det skulle bli så poppis hos grannarna om jag skulle börja med det sådär på kvällsingen, jag vet själv att jag skulle bli lite irreterad.. liksom det är väldigt lyhört här, jag hör grannen som är vägiväg som mej jätteväl, typ när deras väckarklocka ringer eller när nån loggar loggar in på deras msn!

Jag håller ju även på att försöka hålla igen med maten lite, liksom inte äta lika mycket.. men jag blev hungrig och kunde inte hålla mej för att göra en omelett till mitt kvälls té!
Det blev asgott också haha, riktigt stolt är jag över mej själv!
Först hade jag i lite ost och lite majs och vitlök, men tyckte det såg så tråkigt ut så jag kollade vad mer jag hade i kylen och såg en burk med pesto och hällde i det, sen ville jag ha lite smak påt också så jag ¨hällde på lite tabacco också och som sagt allt blev jättegott! =)

Nu ska jag titta på SATC.. vilken suprise va? =P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0