Hej hej!

I brist på nån bra rubrik så blev det ett vanligt Hej!

Jobbat idag varje fall, äntligen så funkar kyltornet så nu slipper vi stå vid ugnen och lägga på bröd =D
Fast höll på och somna där jag satt och glodde istället haha!

Såg snyggingen ett par gånger idag också, haha shit han är så.. sexig på nått vis ;P vet inte hur jag ska förklara
honom men han ser liksom så trygg ut eller nått och jag tycker det är jätteattraktivt!
Han satt  nere på rast då jag hade lunch och ujujuj jag kunde knappt koncentrera mej då jag satt och snacka med Camilla haha jag är då för fjantig! =P

Och ikväll sen då jag skulle gå och titta på lägenheten som jag sökt på så var hon inte hemma.
Nehepp så jag ska dit imorron vid 11tiden innan jobbet. och som sagt det är ju inte direkt lång väg att gå, bara snett över gatan. Jag ser liksom över i den lägenheten från min som jag bor i nu! Mycket praktiskt måste jag säga.. slipper hyra släpkärra och grejer, behöver bara några starka karlar som orkar bära min enormt tunga säng!
Men om jag tar den får jag inte flytta förens Februari varje fall men tycker det är så kul och planera sånt!

Nu ska väl jag snart ta och stänga av datorn för att sova. Behöver mycket sömn nu förtiden märker jag för jag är ständigt trött, höll som sagt på att somna på jobbet flera gånger idag!

Ernie
Ernie lyckas alltid bli så söt på kort, min lille minigris!

Jaja hörs imorrn!
Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Elli

Vi har hängt upp oss på killar med trygg gångstil hehe

2008-10-22 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0