hemma igen..

Ååh va skönt!
Nu är jag tillbaka i min underbara säng =)

Jobbet idag gick bra allt flöt på ganska fort även fast jag blev grymt seg nu på slutet!
Var ju på det där mötet också och allt lät faktiskt rätt positivt.
Fazer ska köpa upp Lantmännen Färskbröd för en okänd summa men de skulle ha en budjet på 500 miljoner kronor så det kan nog bli rätt bra det där! Och som det lät så kommer alla få vara kvar för det skulle nog finnas ganska mycket jobb.. eller de diskuterade faktiskt aldrig nått om oss överhuvudtaget och högsta bossen Fredrik var den som pratade visste inte mycket sånt än. Det ska hållas nya möten på Torsdag då Fazerfolket ska komma och prata om hur de tänkt göra med allt, men då har ju jag jobbat natt och börjar inte förens 23 på Torsdagskvällen så jag får se om jag ens orkar gå på nått utav mötena, men lär ju få höra om det ändå senare!
Men det ska bli rätt kul och se vad som ska hända =)

Fick skjuts hem nu också av en jobbarkompis, för hon blev så orolig över mej igår då hon och hennes man såg att det var nån utanför vid parkeringen på Skoga som typ stod och lura. Först hade han stått vid husväggen men när min jobbarkompis man hade kört förbi med bilen så hade han hukat sej ne bakom buskarna.. CREEPY !
Så Gunilla hade blivit så nervös för mej så idag fick jag skjuts, jättesnällt verkligen!

Jaja nu ska väl jag snart stänga av datorn för lite sömn!
Men vi hörs imorrn (senare idag)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0