Hemma på landet

Kom precis hem till landet, jätteskönt att vara hemma och bara vara!
Får lite panik i min lilla lägenhet ibland, usch vill flytta till en ny nuuu!

Det blev ingen Tuna Park utan vi tog stan istället... och vet ni?
Jag köpte inte ett skit, inte ett klädersplagg, ingen accosiar (stavas det så? hehe), inget till hemma.. NADA =P
Vet inte hur jag lyckades men jag känner mej rätt stolt, men vi kunde inte hålla oss för en fika =P

Var sen i kyrkan varje fall och det var jättetrevligt, mycket kända människor som inte kände igen mej, men fick höra
"Oj vad du har blivit stor och vuxen!" alltid samma visa när man går dit, men så är jag där vartannat år också (knappt) haha

Sen började jag och Emelie spåna på nånting som vi är gryyyymt sugna på båda två, skulle bli så happy om det blev
av! Så nu ska jag börja titta omkring lite och så får vi se vad som händer!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0