I sängen!

Åh ligger i sängen nu, tittade just på det senaste The Hills sen i måndags som jag inte hunnit sett än.
Och jag hatar att Audrina är så jävla snygg, vill också se ut som hon =P

Jobbet gick väl bra, hände inte mycket.
Fast M sa hej till mej idag, haha efter det gick jag som på moln ;P usch trodde inte att jag tänkte så om honom längre
iom att jag har en ny snygging att titta på, men joodå när han tittade på mej och sa den artiga lilla hälsningsfrasen så blev jag asglad! Haha fick jättemycket energi och alldeles varm blev jag, typ kände mej som nån jäkla klimakterietant! haha jag är så jädra fjantig, och jag har ju lovat mej själv att lägga av med killar ett tag nu ju, men det är kul att ha nån att titta på, på jobbet.. det liksom gör dagen så mycket roligare!




Måste stänga av datorn nu snart, ska upp ganska tidigt imorron och träffa Annie & Flipp för våran Fredagdate på Wayne's! Ses Natti!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, bra du tänker på vår lilla dejt! Jag ringer dej snart (förlåt om jag väcker dej) men jag har glömt min mobil hos mamma.. Ska till tandläkaren 10.45 så ringer nog innan det, eller precis då jag kommit tillbaka. Ska hämta Filippa 11.45 så kan vi ju ses typ 12.15 vid dej? Jag tar nog bussen från Filippas dagis till dej (det är typ 3 busshållsplatser) för annars tar det dån tid! Vi hörs! puss

2008-10-24 @ 08:22:18
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0