jesus!

Älskar faktiskt Jesus så det är inget dumt mot honom...
men jag är så trött nu..
men ni som läser min blogg borde veta vid det här laget att jag är en nattmänniska..
spelar egentligen ingen roll hur damn trött jag är så när jag vaken till minst kl 4 på natten/morgonen!

Läste just det Lina skrev på bloggen, haha och även fast det inte var mycket som stavades rätt eller så, så älskar jag henne ändå. Kan prata med henne om allt och hon lyssnar faktiskt,, och det betyder mycket =)

Vi gick varje fall ner på stan..(OK vi tog bussen) gick först hem till Lina för att hämta hennes plånbok som hon hade glömt där.. men väl där så inser hon att hon visst glömt den i hennes mammas bil, så hon gav upp tanken om att komma ut på krogen.. men följde varje fall med oss ner på stan!'
Jag och Linnéa gick varje fall in på Nybron där det var fullt en lördag/löningshelg som denna..
Vi shakade arsle ett tag och tog sedan bussen hem vid 2!

Imorron/idag är det dags för jobb igen börjar vid 17... kan ju bli kul värre.. men jag ska absolut inte klaga för jag är så sjukt tacksam över att jag har ett jobb.. hur fan skulle man klara sej annars?
Hoppas bara jag får vara kvar då Fazer tar över 1 December...


ikväll var det vi.. Linnéa, Lina & Sandra!

NEJ gott folk, nu ska jag blunda ett tag.
men vi lär ju höras senare!
Puss HEJ!


Kommentarer
Postat av: Dessan

SNYGGINGAR! =)

Hoppad du mår bra gumman!

2008-10-26 @ 22:39:46
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0