LSL is back on track!

Eller?
Varfje fall så är det Linnéa, Sandra & Lina kväll ikväll!
Vi har verkligen haft en askul kväll.. tycker varje fall jag.
Börjde med att vi åt lite grönsaker och dipp och sen gjorde vi egna drinkar!
Fram med mixer och bär, mjölk, proviva jucie och SPRIT hahahha och sen var det att bara fixa!

Blev asgott ju =)
Vi ska väl strax åka ner på stan och sen får vi väl se vart vi ska... jag känner för att dansa och fjanta runt idag =)

Tänkte låta L&L gästblogga lite...

Lina:
tja . skönt att se dig sandra, det var ett tag sen. skönt att höra din känslor och ditt riktiga jag. du har förändrats till det positivare. ett mycket bra steg i ditt liv. och jag vill vara med dig to the end. och jag skite om du är tråkig, eller vad du nu säger att du är. ja mår bra när jag är med dig och linnea. jag skiter i vad alla andra säger. det är vi och förevigt. tack för en underbar kväll med fruktt och drinkar, , ni är underbara. jag skule kunna skriva tussden rader, men jag vill ju spendera så mycket minuter med er som möjligt.c. tack än en gång,,, och klart vi är tillbaka, som jag alltid har sagt så såpelar det ingen roll hur länge sen bästa vänner träffas, när man väl gör det s¨känns det som om man träffades igår, känns det så DÅ är man bästa vänner. jaja, sorry att jag blev långrandig.. nu ska vi ner. ha det wúonderful!!!!

kyss och klem  //linus, lina, L , ja. you name it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0