När John Pohlman smyger sej inpå!

Kom hem från jobbet alldeles nyss, blev en seg natt efter att Elli gått hem, liksom hände ingenting!
Runt halv 5 tiden blev jag jättetrött och satt mest och hängde där jag satt och vände bröd.
Och så tänkte jag för mej själv "Oh ja, nu är John Pohlman här och smyger omkring igen, det känner jag det"
men jag kände att nått i den "meningen" var fel.. och kom på nån minut senare att det självklart John Blund som sprider sömnpulver omkring sej och självklart inte John Pohlman hahaha, satt och garva för mej själv minst en halvtimme för om man blandar ihop Pohlman och Blund ja då är man nog rätt trött!!


Och sen vid 6.30 så satt jag där och låg över bröden och jag satt väldigt bekvämt, visst blev jag väldigt sömnig men självklart somnade jag inte helt, jag hade ett öga stängt och ett öppet och satt där och vände bröden och la dom snyggt på bandet, men det såg nog ut som att jag sov från andras perspektiv.. för rätt som det var då jag satt i min egna lilla värld så hör jag nog skrika i mitt öra "HUR går det egentligen?" då är det en utav ugnsskötarna som trodde han var så otroligt rolig med att komma på mej att sova.. och självklart kom det en städerska förbi precis då också och hon tittade på mej som "Hur i alla sina dagar kan man somna på jobbet, hmm"
Jag blängde tillbaka och tänkte tillbaka till henne
"Jag har för fan jobbat hela jävla natten, varit vaken mer än halva dagen innan det, klart som fan att jag är trött kl 6.30 på morgonen kärringjävel"

Hmm jaja nu ligger jag i sängen varje fall kl 7.45 på morgonen och nu ska det sovas!
God Natt/Morgon!


 vs
John Pohlman                                                         John Blund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0