När ska jag hinna sova?

Har mycket och göra denna vecka minsann!

Jag jobbar ju natt denna vecka och har massa saker att göra på dagarna så jag undrar när jag ska ha tid och sova?
Usch är grymt trött redan och det är bara Tisdag!

Kom på imorse att jag är kattvakt åt min syrras katter.. så det var bara att kliva upp ur min urmysiga säng och traska iväg till C.
Så idag har jag varit hos dom nästan hela dagen, har lekt och gosat och gosat och lekt med Hugo & Seven!
Sen gick jag tillbaka hem igen, tände ljus och gjorde lite mat och legat framför datorn. Min plan var väl att jag skulle hinna sova en stund nu på kvällen också innan jobbet men det hinner jag inte nu.  Elli hämtar upp mej om en knapp timme. haha hur lat är inte jag som inte orkar gå den extremt lååånga vägen till jobbet(tar ca 7 min att gå).

Imorron ska jag och Sofia antagligen åka till Stockholm för hon har hittat nån rolig affär där med massa olika maskerad/halloween kostymer och vi ska ju på Halloween fest på Lördag och då ska vi fanimej vara ha den snyggaste dräkten! Sen på kvällen/natten imorron ska jag jobba.
På Torsdag är jag iof ledig i princip hela dagen, då ska jag färga håret och städa och plocka här hemma.
Sen jobba natten där ändå tills kl 7 på fredag morgon.

Vid kl 14 på Fredag ska jag ta mej till busstationen för att sen åka på kryssning med jobbet. Så får se hur mycket sömn jag får då hahah.. som sagt sen kryssningen då. Kommer hem till stan igen på Lördag eftermiddag/kväll.. sen iväg till Sofia och fixa innan Halloween festen!

Shit kommer ju dö av sömnbrist haha.. sen på Måndag ska jag upp till storstan igen för då ska ju jag och Emelian på Gavin DeGraw igen :D kanske stannar där nån dag extra för kanske lite shopping, får se!

Åh shit vad jag är trött just nu, vill SOVA.. aja sova kan man göra när man är död... vilket jag kommer vara på Söndag haha!

nu ska jag fixa lite innan jobbet..
puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0