Natt

Åh dessa 9 timmar på jobbet gick segt idag!
Tittade på klockan hela tiden och när jag var heeelt säker på att det gått 2 timmar så hade det bara gått 45 min! Hur sjukt är inte det? Och liksom när man är uppe och jobbar känns 10 minuter som en timme och när man är på rast går 10 minuter på mindre än 5 minuter känns det som!

Aja hemma är jag varje fall, sminket av, linserna ur och nu ska jag sova strax!
Ska ta mej ett till glas med Proviva Blåbärssoppa... den är så god!

Imorron ska jag till optikern för en ny linsundersökning och beställning av nya linser, sen måste jag även till djuraffärn för att köpa spån och mat till killarna! Måste handla till mej själv också för den delen, fast det är inte alls lika kul ju :P

Jaja sov gott nu (vilket de flesta antagligen redan gör)
Puss Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0