Påväg...

Håller på och borstar tänderna nu, ska strax gå till jobbet för jag börjar om 30 min, skönt att ha nära till jobbet ibland! xD
får se hur länge jag får säga att jag ska gå till Skogaholms och jobba, det har nämligen hållts massa personalmöten idag och jag ska gå på den som hålls kl 21!
För igår satt det nämligen massa lappar uppe som löd "VIKTIGT PERSONALMÖTE 14 Oktober"
Såfort folk såg lappen så blev alla på helspänd och man märkte att stämningen i fabriken sjönk drastiskt!
Man riktigt såg hur det rörde sej med funderingar i huvet på folk.. och imorse så kunde jag inte hålla mej och jag gick in på ekuriren.se och självklart hade det då redan läckt ut.. Lantmännen har blivit uppköpta av Fazer, ett finkst brödföretag!

Så nu blir det säkert massa varsel och hejohå så jag kan nog säga adjöss till mitt jobb =S men men...
Ska varje fall gå på mötet och höra med egna öron om vad som ska hända!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0