Playdate med Filippa

Fick ett sms av Annie igår när jag var och handla, min plan för dagen var att gå hem och laga mat, sen typ
sitta hemma vid datorn ett par timmar innan jobbet som började kl 20.
Men jag ringde upp Annie och hon undra om jag vill komma och vara lite barnvakt åt sötingen Filippa medans
hon och Martin och hans mamma+sambo flytta in saker i deras nya lägenhet!
Hahah change of plans alltså, så istället för att sitta hemma och tråka fick jag leka med Filippa och se deras nya fina lägenhet =)

Vi gunga MASSOR och prata, haha ibland kändes det som om vi faktiskt hade värsta konversationen =P
hon är söt den där lilla tjejen allstå och jag tycker det är så coolt hur jäkla snabbt hon utväcklas egentligen, tyckte hon var bebis nyss och nu är hon snart 2 år och pratar alot! haha a söt är hon!

Det roliga med att Annie och Martin flyttat är att dom nu bor nära mej, tar inte ens 10min att gå över till dom, så nu kommer det bli massa häng hos dom framöver kan jag tänka mej, mycket roligare att vara där än här hemma alldeles själv ju!

Det såg så kul ut att flytta btw, vill också Nu nu nuuu!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0