R & E

Ja idag är det inge kul väder ute, rusk och regn och grått alltså det är liktigt höstväder!

Vakna rätt sent idag 13.21 stod klockan på när jag öppnade ögonen, och då hade jag alltså sovit lite över 10 timmar =)
Kom precis hem ifrån Tuna Park, var där med Annie och Filippa och mormor Britt.
När vi kom dit så sov Filippa så då passade jag och Annie på att ta en fika på älsklings Wayne's.. eller det blev brunch för mej hehe frukost och lunch i ett =)
Men när kaffen var slut så gick vi en runda sen efter ett tag vakna lilltjejen och då blev det helt plötsligt lite vildare =p
Vi gick in till djuraffären för jag skulle köpa lite nytt till Rusty & Ernie och när vi går in där så visar Anneli en kanin för mej, och Holy Macro så söt den var, såg ut som en helig birma fast kanin, så otroligt fin och söt så jag nästan dog.
Men jag kan inte ha mer djur, det får räcka med råttorna just nu!
Men varje fall så köpte jag ett nytt litet "hus" till dom, tyckte de behövde ett för jag ser hur de kurar ihop på varandra då de sover, tror de gör så för att de fryser lite granna, och så köpte jag ett tält till dom =D
Det är egentligen till för marsvin men tänkte att mina killar skulle gilla de så det står ute på golvet och de älskar der!
Det är vadderat med bomullsgolv och så utanpå är det militärtyg hehe ascoolt, bra att ha när de springer lösa här hemma =)



Just nu så är de och springer omkring och har jättekul, eller Rusty varje fall, Ernie är i buren och knaprar på nått gott hehe, usch så fjantig jag är med mina djur, men mina djur är mina bebisar =)


OOJJ måste sluta skriva och hålla koll på killarna nu, jag som precis skrev att E var i buren hade heelt fel.. han var ute i hallen och gick precis in i min garderob och de är inte tillåtna att vara där haha!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0