samtal i natten

Gick hem tidigare från jobbet idag, skulle ha slutat kl1 men gick hem vid 23 för det fanns inget och göra.. brödet var slut vid 22 och sen gick jag runt och städa vid maskin och runt ugnen ett tag sen kände jag att det var drygt att gå runt och bara vänta i 2 timmar så jag gick hem!

Men nu kan jag inte sova.. suprise va?
Har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna tyvärr, så jag har väl gått på nån sparlåga då
jag jobbar eller nått!

Varje fall så ligger jag och läser lite bloggar och hittade en ny favorit!
Haha hanapee.blogg.se är för skön alltså, låg och garva åt nästan varenda inlägg =)

Varje fall jag låg här och läste och så ringde mobilen, och jag tänkte vem fan ringer nu kl 2 på natten?
Och kollar och ser att det är ett okänt nr, jag svarar och personen som ringde la på precis när jag svara och jag hörde bara ett klick.. blev lite fundersam och börja sen tänka på nått jag läste nånstans, tror det var typ aftonbladet eller metro.
Att det finns nån bedragare därute som ringer på okänt nr och om man svarar på det så typ kan den personen hacka sej in på nått sett och typ hitta massa information om en osv osv... jag låg och tänkte på detta och känner att jag nu är lite mörkrädd =( tänk om det var de som ringde?
Och om det inte var de, vem var det då? huhuuhu hatar okänt nr, man kan ju inte kolla eniro eller ringa upp heller!

Antar att jag får väl se vad som händer...
Mmm va fasen ska jag hitta på nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0