Sandra the Klantarsle!!

Åh jag är så dum!
Jag höll på och fixa lite här hemma, rensa bland massa skit som jag skulle slänga iväg och sånt som typ ska ner'
i källarn! Typ rensa bort lite av mina sommarskor så jag får plats med höst/vinterskorna och sånt..
Och precis när jag var påväg ut och ska grabba tag i nycklarna som går ner till förådet och på den knippan sitter också tvättstugenycklarna och nycklarna till sopprummet.. varje fall så hänger de inte på sin plats och jag börjar leta och leta och leta.. men de är ingenstans, borta!
Shiiit liksom jag måste ha slängt iväg de med sopperna sist jag var nere i sopprummet!!
För jag har verkligen letat med jag hittar de inte.. Fuck liksom hur dyrt är inte det att få nya nycklar, liksom tvättstugecylindern kan inte vara så lätt att hitta en likadan! =S

Ska leta lite till varje fall, men usch va sur jag är på mej själv just nu.. och i min lilla hall så står det nu massa med soppåsar och andra påsar med saker och lite kartonger.. vart ska jag göra av det nu?

DUMMA DUMMA DUMMA Mej haha!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men åh nej! Hoppas du har hittat dem! Jag får panik när saker försvinner sådär!! Du, ses imorgon eller? Du kan väl ringa mej när du vaknat :) Ska ut till Folkesta på förmmiddagen, sen kan vi ju ses :) Puss

2008-10-12 @ 21:13:08
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0