Sleepless in Eskilstuna

Usch jag, här ligger jag.. klockan är är snart halv2 på natten/morgonen och jag kan inte somna!
har legat och tittat på Satc ganska länge nu och jag brukar bli sömnig då jag ligger och tittar på TV, men icke då!
hatar att ligga vaken när man ska upp och jobba dagen därpå, man vet liksom hur jäkla trött man kommer vara sen!
aja får hitta på nått som gör mej sömnig sålänge!


sleepless nights cartoons, sleepless nights cartoon, sleepless nights picture, sleepless nights pictures, sleepless nights image, sleepless nights images, sleepless nights illustration, sleepless nights illustrations

Kommentarer
Postat av: Elli

hehe, cute. vaknade nu (slutade 22 igår remember?). vid 0600..skiftarbete is the shit-noll rytm what so ever. Ska till Mikaela nästa vecka btw! Ses på fredag!



puss

2008-10-08 @ 06:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0