Tjenare Kungen!

Hahah shit jag sov över 11 timmar idag.. att jag är så jävla trött hela tiden jag fattar inte.
Men det är som jag alltid sagt jag borde få gå i ide på hösten som björnarna!
Huvudvärk och sjuligt seg är jag också!


När jag vakna varje fall så gjorde jag ordning lite Oboy och tittade på Tjenare Kungen!
Det är den enda svenska filmen som jag kan titta på om och om igen, tycker den är asbra verkligen!
Nu är det bara 3 timmar kvar sen ska jag gå till jobbet igen.. shit det enda jag gör är att jobba och sova, Guuuud så tragiskt!

Skulle ha träffa Annie igår, men hon kunde inte då och idag skulle vi ju kunnat ses men då känner inte jag mej på G. Och vi hinner nog inte ses imorron heller då jag ska först gå på stan med Lina och sen på kvällen ska vi gå på Yoga på Friskis. Haha  det ska bli askul och jag skulle tycka det vore jätteroligt om jag tycker om det, för jag vill verkligen börja träna, bara det att jag tycker det är så jääävla tråkigt, men nu ska jag ge det en chans.
Vill bli smal och slank och det blir man väl av yoga?
Ska varje fall köpa ett sånt där prova-på-kort för 150kr så kan jag gå 3 gånger och checka in det!
Och har man sällskap så blir det nog genast mycket roligare!


En bild på mej och Annielove från en fest vi var på för 2 veckor sen.
Rätt fin, men tycker inte om den där ljusa fläcken som jag har i pannan!
Är nog en sån där "solkatt" =P
 



Nu ska väl jag försöka fixa iordning nått och äta!
Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tror yoga är jättekul! Skulle med vilja prova men har inte så mycket tid över känns det som. Vi får ses imorgon!! Saknar dej och oj ännu en superfin bild på oss! Dock ser jag lite risig ut i håret, blää! Puss love!

2008-10-16 @ 08:15:14
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0